Kennel iFokus

Kennel

Etikettvalparna
Läst 3611 ggr
Bello_O
5

Vilken kennel?

Hej! Är det någon här som har något tips på en bra samojedkennel? Jag bor i västerbotten så helst där - men det är oxå helt okej om det är i norrbotten:) Tacksam för svarSkrattande

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Bello_O
0

svar? snälla:)))

felzena
1

http://www.vbkk.skk.se/kontakter/uppfodare.htm#s Gå in där och sök på samojed, då får du upp några kennlar som ligger inom västerbottens gränser.

Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~

Bello_O
0

tack för svaret men tar gjärna emot mera:))

Vattnadal
1

Vad ska du göra med din samojed? Ska du ha den till sällskap, ska du ställa ut, ska du dra med den?

Kika efter en kennel som använder hundarna till det du ska använda din till, så får du en hund som passar dig.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

monstermash
1

#3 - Alla SKK reggade uppfödare i ditt län är länkade på SKK, så kolla där är mitt tips och utgå sedan efter vilken kennel som verkar passa dig bäst :)

Bello_O
0

Ska användas som mest till sällskap och lite lydnad tror jag…🙂

Ska kolla:)

Mantissa
0

Jag vet en uppfödare i hälsingland som ska avveckla pga ålder (och att hennes man nyligen gick bort) och har ett par samojeder (vuxna) som söker hem tror jag. Sist jag pratade med henne fanns de kvar. En snygg avelstik som inte ska ha fler valpar som skulle bli en mysig sällskapshund bla. pma mig om du vill ha kontaktinfo