Kennel iFokus

Kennel

Etikett: presentationstrådar
Läst 2566 ggr
[CaneCorso]
1

Flyttar till USA och startar kennel .

JAG är lyklig som tusan!! :D

Blir flytt förhoppningsvis inom 2år till USA och starta min kennel. 
Kommer även samarbeta med Sverige så vi får in nytt finare blod i sverige. Då jag tycker alla linjer i sverige börjar bli tråkiga.
Ska jobba ihop med 2 uppfödare och tsm ska vi få fram otroliga avkomor hoppas vi på. :D

Svensk Cane Corso uppfödare i USA :D önska mig lycka till!

( inge snack om regler, jag har läst på )

[Madlene]
0

Vilka ska du jobba ihop med ?

[CaneCorso]
1

Kan inte slänga upp massa namn på internet just nu, då det ligger lite längre fram i framtiden. Men när det är dags för flytt så kan jag gärna meddela dig om vilka jag sammarbetar med och vilka planer jag har.

Vill inte avslöja för mycket då jag inte vill att mina planer om rasen ska ut innan jag fullbordat den, hehe.

[Madlene]
1

Nej, jag undrade bara lite spontant :)

[nataschaj]
0

ursäkta men..

Fan va kul!.

Hoppas de går i väga å att du får fina hundar med bra höfter å armbågar!

Skulle vara kul med bild tråd för å se hur hundarna kommer å bo m.m.

Vill med ha en  kennel, men de ligger många år fram över innan dess.

Lycka till!

[CaneCorso]
0

Ewa HD/ED resultat kom i veckan :D

HD/B  ED/0  jätte glad över det.

Vet inte om det blir flytt, men medarbete blir det iaf med US :P

[nataschaj]
0

5 jätte bra höfter å armbågar! grattis! hoppas fler uppfödare vill ängna sig åt få fram bra höfter men vet inte vilka som e värst av din ras elr amstaff (vet att de finns fler som mastiff m.m, men är inte så insatt i dem, e mer i din å amstaff, men mest amstaff)

[CaneCorso]
0

#6 Jo är ju jätte viktigt just på denna ras med HD/ED.

vad menar du med värst av min ras lr staffe? :P

[nataschaj]
0

7 haha nej utan amstaff tror ja e värst när de gäller den statestiken, men har inte kollat så noga på hur de ser ut nu på ''din'' ras.

[CaneCorso]
0

JAHA :P haha nu är jag med.

[Forest]
0

På mindre ään en månad så vart dina framtidsplaner ovissa? Kul iaf med så bra resultat jag hoppas att nytt blod tas in det är inte billigt att ta in hundar från us direckt :P