"Stora Stockholm"
Var du där och ställde ut? Hur gick det i så fall? Själv var jag bara där och tittade (och handlade lite!). Det är kul det också
. Man träffar många som man bara träffar den enda gången om året!
Jag ställde min chefs Lancashire Heeler i veteranklass och han fick excellent & kom tvåa i konkurrensen.
Förhoppningsvis ställer jag egen hund nästa år (har precis flyttat hem en Dansk/Svensk Gårdshund här hemma).
Shoppingen var helt underbar i år! 
Det här var första året jag shoppade ordentligt och bara saker jag behövde (hehe)… 
http://www.eyeam.se
Vad köpte du då? Mitt mål var att slå det gamla bottenrekordet från förra året när jag bara lyckades handla för 300:- (vetbeddar). Det gjorde jag inte. Jag lyckades bara göra av med 150:- (bajspåsar). Det är illa det här… Nästa år går det ju bara åt 75:- om halveringstrenden håller i sig
.
Jag köpte;
Lydnadskoner
2 klicker
2 Boll med snöre
4 kg frolic
En säck med valpfoder
Läderhalsband med blått blingbling
2 Hurtta-halsband
Ett ljusbrunt läderhalsband med matchande koppel
Agria-pärmar till hundarnas papper
10 Tuggben
Och lite till…
Tror att slutsumman låg på 1400 kr.
Jag får nog ganska lätt att halvera nästa år. 
http://www.eyeam.se
. Jag hade tänkt att köpa lite mat också. Hade ju gått runt nästan hela dagen och planerat mina inköp. Men så sa de jag åkte med att nu åker vi hem… Så jag rusade bara efter bajspåsarna som jag spanat in!
#4 Du får komma hit och ta igen det på MyDog i januari 
Sparar hellre pengarna till ytterligare en hund
. Men följa med när det är gratis kan man ju alltid göra!
Jag ställde min på söndagen. Gick mycket bra - BIM, CACIB och Nordisk vinnare
Inte blev det så mycket handlat då vi hade väldigt svårt att komma någonstans pga att VÄLDIGT många människor kom fram och ville prata om rasen. Super kul att folk är intresserade! Uppfödarna har pratat på att kanske ha en rasmonter nästa år, jag hoppas verkligen att det blir så då jag märkte hur många som vill veta mer om dem.

Vi ställde inte, orkade aldrig tänka på det oxå, med företagsstarten och allt. Fast vi var där hela helgen, i huskymontern.
Handlade inte mycket, lite tugg och godis åt hundarna att äta där, och ett underställ åt maken, typ.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag var inte där. Men en tjej med 2 hundar från vår uppfödning ställde. Den ena blev nordisk vinnare. Han är sedan tidigare Worldwinner och svensk vinnare. Den andra hunden är bara junior och fick ett very good och det är alldeles jätte bra, då jag tycker att dom inte ska utvecklas så fort utan har tiden framför sej.
Jag tycker det är för stort och rörigt för min smak