Valpar!
Åh vad roligt!
Superfina!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Gud så gulligt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis! 
Grattis till sötnosarna
Visst är det mysigt att bara sitta och lyssna på dom…? Det är otroligt att dom kan fördubbla sin födelse vikt på bara en vecka. Det måste vara en riktigt näringsrik mjölk dom får. Jätte klibbig är den i alla fall.
Grattis till tillökningen
Mina är 7 veckor idag och är helvilda. Och låter inte riktigt lika mysiga som dina småttingar
Guud vad fina dom är!!!! Lägg gärna upp mer bilder och berätta också gärna om deras utveckling
Jag tror inte ni kan hindra mig
. De har egen blogg också, länk finns via hemsidan! Den uppdateras inte så ofta i nuläget, men så fort de blir mer aktiva kommer det också fler uppdateringar!
#8 Jag förstår att de dubblar sin vikt för de ligger ju hela tiden och tuttar enligt dina kort (skojade lite med dig nu).
De är så söta, har du hittat några tilltänkta ägare, eller är det förtidigt? Jag undrar också om du ska behålla någon själv?
Vilka jättegulliga valpar. Valpen under inlägg #11 liknar sin mamma. #12 kul bild
Det är väl en härlig tid med valparna. Har du alla sålda?
De tre tikarna är tingade och det finns en som är intresserad av hanen också, så det känns bra!