Sommarbilder!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu börjar det bli lite höstaktigt ute och då gäller det att inte glömma sommaren som var. Visa oss dina bästa sommarbilder, med koppling till hund och gärna hunduppfödning! Måste inte vara från den här sommaren! Lägg gärna in flera bilder!
Tyvärr har jag inte kvar det obeskurna originalet till den här bilden. Man skulle ju vilja räta upp flaggstången lite, men det hade jag inte en tanke på då
.
gud så söta :) <3 jag är så nyfiken på vad det är för ras du har?

Wow, vilka häftiga bilder!

#6 Ja killen med kameran jobbar tydligen som modefotograf, så även om det inte var den miljö och modell han var van att fota så fick han till några häftiga bilder på henne 
Han tyckte det var viss skillnad mellan att fota modeller i en studio och en springande/hoppande hund ute i kvällssolen 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jo, det jag tänka mig! Jag hoppas att du tog bra betalt av honom för att han fick träna på ett så rörligt objekt
.

#8 Haha, jepp högt pris med att han mejlade bilderna gratis till mig och jag får använda dem fritt 
_**/Mvh Anne
Wow, stört sköna bilder.
#Katti, aha har en kompis som har en finsk lapphund, de är jätte vackra :)
super vackra :)
Vilket klister använde du där…? Dom är jätte fina och det gör så bra att ha vatten bakom på bilden.
På den bilden har jag ju faktiskt även lyckats få horisonten rak :-). Bilden är tagen i Gränna, så sjön är Vättern! Här är en Gränna-bild till!
Vi hittade en så mysig plats i skuggan medan barnen badade. På så vis fick jag även upp öronen på hundarna, för de hade ju koll på barnen
. (Ni får klicka på bilden så att den blir större, det blev fjuttigt här!)
Jätte fin bild. Vad viktigt det är med öronen när man har spetsar. Öronen är ju hela deras personlighet.
Aaya (Katti´s hund) och Spotify ska ut på båttur en härlig sommarkväll! 
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

#18 Vad är Mini för ras? *nyfiken*
_**/Mvh Anne
Mini är en Lancashire heeler