Kennel iFokus

Kennel

Etikettlite-allt-möjligt
Läst 5417 ggr
Katti
0

Hundhumor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu tycker jag att sidan behöver livas upp lite! Här kan man berätta hundrelaterade roligheter. Roliga historier eller självupplevt går lika bra. Släng in era roliga bilder också, så att vi andra kan få dra på munnen Skrattande.

Det här är väl inte min bild, men rolig ändå!

Sophey
0

Ha ha ha Glad

Medarbetare på matlust

[Doglovers]
0

Jaa, den bilden var bra. Men jag misstänker att det klonats in lite räv där eller…?

Katti
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hittade en till i mina gömmor Skrattande.

Changrila
0

Direkt när jag tänker "rolig bild" så tänker jag på en bild som fått mig att skratta många gånger. En bild på min unga saluki när hon som valp för första gången skulle försöka hoppa över ett litet staket. Det gick väl.. sådär :D

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

[Doglovers]
0

Åh, vilka kul bilder. Lättar upp dagen när man får se såna här bilder i blandSkrattande

AnneN
0

Skrattar alltid åt denna bild Tungan ute Då jag tryckte på knappen så satt hon så fint med stängd mun och tittade uppmärksamt rakt in i kameran.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Doglovers]
0

Den här bilden är tagen i morse då jag hade tänkt ta en fin bild på alla 3 när dom står och tittar ut över sjön. Men just när jag tryckte av ställde sej stövaren och lipade åt husse bakom ryggen på honom. Lite lömskt va…?

Katti
0

Härlig bild annars! Fick du någon när de såg ut över sjön?

[Doglovers]
0

Nix, dom var inte på modell humörSkrattande Jag gillars annars såna bilder då dom känns rogivande på något vis.

[Valtyr]
0

#3 haha vilken toa kö, mina hannar brukar inte vara så snälla så de väntar får de chansen pinkar de på varandra :p

Katti
0

Här kommer en till!