Kennel iFokus

Kennel

Etikettlite-allt-möjligt
Läst 3571 ggr
Katti
0

Jag är så glad för...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…att alla valparna i sista kullen nu har jättebra hem som väntar på dem så snart de blir leveransklara!

Vad är du glad för? Fyll på! Man får skriva hur många gånger man vill, men någpn annan måste skriva mellan!

Taxelina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så glad för:

Att alla våra hundar mår bra och är friska. Och att min egen lilla valp artar sej och dagligen hittar på något rackartyg och det är ju ett friskhets tecken hahaha.

Vattnadal
0

Jag är så glad för:

Att det äntligen är höst, så att barmarksträningen kommit igång.
Jag är även glad över att min lilla Skade redan 3:e gången hon var med på dragträning kunde sättas i led med mamma Drífa.

Är glad att alla 4 behållna valpar visar att de vet vad de är avlade till, och jobbar glatt och duktigt.

Är oxå glad över att min lilla prinsessa Skade inte bara är klipsk och visar framfötterna i drag, utan även fått två 1:or på utställning samt CK och JKK2 på rasspecialen (en av 11 tikar med CK av ca 100). Blivande avelstik för oss, om hon fortsätter att utvecklas positivt.

Är även glad för att vårt hängöra, Vittra golden på 1 1/2 år äntligen börjar komma ur spökåldern och tom tycker att det är kul att bli inspänd i 12-spannet och dra med huskygänget.

Avslutar med att vara glad att jag inte körde in sekatören längre i vaden igår när jag klantade mig vid klövverkning av får. Kunde ha slutat riktigt illa, nu har jag bara ett hål i vaden!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

vagan
0

Är så glad för att mina valpar kommer att komam till så bra hem :)Alla till mina kompisr så kommer kuna hälsa på dom när jag vill :D