Tips om hundstaket önskas
Vi ska sätta upp staket runt delar av trädgården och jag vill gärna ha tips på bra staket. Jag har sett en variant som jag gillar och den bestod av gallersektioner (inte kompostgaller och inte hundgårdsgaller!) och stolpar. Skulle så gärna vilja ha någon form av galler som inte är så höga som hundgårdsgaller (som ju blir 120 cm liggande) och betydligt kraftigare än kompostgaller. Någon som har nån idé? De jag såg var svartlackerade och 80-90 cm höga och kanske ett par meter långa.
Vill ha en hyfsat snygg och stabil men inte helt permanent lösning
.
Lyfter den här tråden då det fortfarande är aktuellt! Hittade något som såg riktigt bra ut när jag sökte på nätet för en tid sedan. Ska se om jag hittar det igen!
Gunnebonät finns ju och är ganska så smidigt (går att plocka ner och plocka upp igen). Men jag vet inte om det var den stilen du var ute efter? =)
Hakuna matata!
Vi har bestämt hur vi gör med staketet runt tomten. Det blir svart rådjursnät där. Vi kommer inte att ha några hundar ute när vi inte själva är med, så det räcker. Men jag skulle ändå vilja ha tag på gallersektioner som är ett mellanting mellen kompostgaller och hundgårdsgaller. Har hittat en variant här: http://www.stangselbutiken.se/1/sv/stalstaket/-stalpanel-viking.php De är dock dyra… 600:- plus frakt för 2,5 meter
. Men om vi säger ett mellanting mellan dem och kompostgaller då. Även i pris
. Funderar på att kontakta dem med ett tips!!!