Ras?
Undrar vilken/vilka raser ni föder upp?
Hur många hundar har ni hemma på kenneln?
Jag har tillsammans med mamma uppfödning av Engelsk Springer Spaniel sedan 1997.
Vi har sex hundar hemma fördelat på 3 hanar och 3 tikar. I hane och en tik är 12år(tiken har fått 2 kullar), en tik är 8år, en hane är 3år, yngsta tiken är 14 månader och yngsta hanen är 7 månader. Dom två yngsta är inköpta dom andra är egen uppfödning.

Golden och siberian husky. Har 1 golden på 9 v, håller tummarna att hon blir så bra som jag hoppas i allt, och frisk, så det blir valpar framöver.
Vi har sen 4 siberian husky, en kastrerad hane, en 2 årig tik som ska paras nästa löp samt 2 mkt lovande unghundar på 11 månader. Hanen har redan fått ett CK, så där ska vi jobba på att få ut ett polahundschampionat!
Sen finns 1 oregad kastrerad sibbe tik på 6 år och 2 alalskan huskys, en tik på 10 som p-sprutas och en hane på 5 som är kastrerad.
Pysslar med drag med huskyna, så det är inga fluffiga showisar, utan riktiga, funktionella vackra hundar. Samma med golden, inte vita utställningshundar här inte.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag föder upp Samojed, just nu har jag två hemma, varav bara ena går i avel. Den andra fick tyvärr hd fel 
Ingen som föder upp schäfrar här?
**MVH Cerrolyn