Bildtråd
Såg att aktiviteten är låg så tänkte vi kunde göra en bildtråd. :) Tänkte först göra en "våra avelsdjur" tråd men då jag och säkert fler inte är uppfödare (än) så tänkte jag göra en mer allmän istället. :)
Så, upp med bilder på era hundar, spamma på! 😉
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#1 Vad söta! Stort grattis!! ❤️
Tveka inte att massposta bilder här på de små sötnosarna, eller skapa en tråd för dom. :) Skulle vara enormt kul att följa de små liven. 😍
#2 Tanken är att det ska bli en bildtråd på kullen snart ;-) Jag har knappt skrivit här sedan tiken var liten.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Min syster och jag delar hundintresset och hon har även gått in som delägare i min kennel. Hos henne bor fyra hundar och jag har fem (varav en dock bor hos min mamma). Då det är närmare 20 mil mellan oss träffas vi inte så ofta, så bilder på alla hundarna tillsammans är sällsynta. Igår firade vi dock jul ihop och självklart blev det en skogspromenad med hela gänget (utom min Katla som fick vara hemma med sina valpar).
Jag kom ihåg att ta med mig kameran dagen till ära, men upptäckte när jag tagit en del bilder att det inte var något minneskort i
. Så det blev tyvärr bara en mobilbild.
Varsågoda!
Man blir så glad av era bilder! ❤️
#9 Ja Extra är verkligen lik sin mamma Dizzy! ❤️
Dina sobeltöser är superfina! 🙂
😍
#11 Så fina! 🙂
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Vad fina hundar ni har och valparna är ju helt underbara.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Jag brukar inte stoppa mina valpar i korgar eller liknande, men jag måste säga att det var ett ypperligt sätt att få alla att vara (hyfsat) stilla samtidigt
. Det var dotterns idé och hennes idéer brukar vara bra!
Mina 3 :) Mamma Engla med sin dotter Kiara och sonen jazz (13 veckor på bilden.. nu 16 veckor) Engla har bra koll på sina barn ;)
Vi har än inte något kennelnamn men tankarna finns där i bakhuvudet ;) Den enda hanen vi har just nu är dessutom lite för ung än, bara 16 månader. Men om allt vill sig väl och blir som vi hoppas så får han kanske bli avelshane en dag :) Planer finns på fler hundar men tiden får utvisa hur det blir ;) Det här är iallafall våran Elvis, Norrtussarnas Brave Booster. Han är av rasen bichon havanais :)