Annons:
Etikettvi-på-sajten
Läst 3191 ggr
Katti
1/19/15, 7:38 PM

Vad driver dig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är allra viktigast för dig i din uppfödargärning? Din allra starkaste motor? En av mina bästa kompisar har också ett flertal hundar och det som är så kul är att vi har helt olika fokus, men kommer ändå (oftast 😉) överens. Det kom mig att fundera på att man ju kan vilja så helt olika saker med både sina egna hundar och de valpar man föder upp. 
Så vad vill du, med dina hundar, din uppfödning och valparna du föder upp? Inte en lång lista, utan en eller max två saker som är ditt/dina allt överskuggande mål!!!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
[mansolsson57]
1/19/15, 7:41 PM
#1

Söta hundar

Amandla
1/19/15, 8:53 PM
#2

Jag vill få fram vackra och eleganta men ändå  välkroppade grå toy- och dvärgpudlar (och även vita, men det är i framtiden).

Många av de små pudlarna är taniga med taskiga bröstkorgar, för raka skuldror, för breda skallar, korta halsar, otypiskt rörelsemönster… listan blir lång. Det vill jag hjälpa till att förbättra inom rasen. Att avelsdjuren är  friska, sunda och rastypiska vad gäller temperament osv behöver jag nog inte ens ta upp 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Cahira
1/29/15, 7:38 PM
#3

När jag väl når dit så vill jag ge friska sunda individer till lyckliga familjer som får känna samma lycka av rasen som jag känner.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fruset blåbär
2/1/15, 6:55 PM
#4

Friska och mentalt sunda hundar är nummer ett men också som ser rastypiska ut!

Mysisa
2/3/15, 4:15 PM
#5

Stärka rasen så den förhoppningsvis blir godkänd av FCI

minavitas.wix.com/kennel

vallhund
2/4/15, 3:43 PM
#6

#5 Vilken ras är det frågan om?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Mysisa
2/4/15, 9:11 PM
#7

#6 Prazsky krysarik

minavitas.wix.com/kennel

Taxelina1
2/12/15, 2:51 PM
#8

Sunda friska jakthundar med bra mentalitet.

Hälsning från en stor djurvänCool

Promenadmatte
2/22/15, 1:17 AM
#9

När jag avlar i framtiden så vill jag sträva efter friska och sunda hundar fysiskt och mentalt med en trevlig och rastypisk exteriör! Hundar som har egenskaper som passar till det som är framavlade för, samt annat som rasen kan användas till! 🙂

Bit inte när det räcker att morra.

Upp till toppen
Annons: