Annons:
Etikettvalparna
Läst 1694 ggr
Katti
2016-03-19 10:39

Sänka priset på valp?

Sitter och funderar på det här med att sänka priset på valparna (i förhållande till vad som är brukligt pris i rasen). I vilka lägen sänker du priset?

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
Lizelda
2016-03-19 10:49
#1

Vi har en valp just nu där vi sänkt priset då han föddes med en krokig stubbsvans och även var lite svullen på ena sidan av ansiktet. Han mår bra och har inga fysiska fel på sig men  de var tolv stycken så han har antagligen legat lite trångt. Men där har vi sänkt priset då han har estetiska defekter men inte några fysiska defekter.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Amandla
2016-03-19 12:27
#2

En av mina valpar sålde jag för halva priset, hon hade problem med ett knä efter att hon halkat på halt parkettgolv. Även om det nästan hade gått  över helt när jag sålde henne vid nio månaders ålder så sänkte jag  priset för säkerhetsskull på rekommendation av SKK, eftersom eventuell operation skulle kosta ungefär lika mycket. Så här ett par år efteråt har hon inga problem alls med knät, som tur  är.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[AnimeV4]
2016-03-21 15:17
#3

När jag tittade på chihuahuor så hade en del sänkt priset för underbett. Priset varierade beroende på hur grovt det var.

Upp till toppen
Annons: