Framgångar och skryt

Russins Polly har valpat!

2015-08-25 20:20 #0 av: vallhund

6 stycken bidde det!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Kennel.

Anmäl
2015-08-25 20:41 #1 av: thea_thea

JAAA vad kulPartajar

/Thea (iFokuspaus atm)

Medarbetare på Bortskänkes och Gerbiler!

Anmäl
2015-08-26 09:23 #2 av: Katti

Åh vad roligt Kär, Grattis till tillökningen!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Kennel Min Bästa Vän & Skullebo kaningård

Anmäl
2015-08-26 10:15 #3 av: russin

Tack Glad Fina Polly tog i med bravur efter ett långt öppningsskede och krystade fram 6 valpar inom en timma. Den första var störst och tog lite tid att få ut, men sen ramlade fyra av valparna ut med 5 minuters mellanrum och den sista kom en 15-20 minuter senare Hjärta 3 töser och 3 killar.

Alla black and tan bara för att jag ska få ett helsicke att se skillnad på dom Skrattar Hade gärna önskat någon brun, men det viktigaste är att alla är friska och pigga.

Anmäl
2015-08-26 12:15 #4 av: Amandla

Grattis till en fin kull! Vilken bra könsfördelning du fick Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-08-26 19:37 #5 av: russin

Nu är  namnen klara. Jag frångick helt att jag egentligen vill ha svenska namn och som glassälskare blev det en Ben & Jerry-kullGlad

Tikarna:
Heffaklumpens That's My Jam
Heffaklumpens Chunky Monkey
Heffaklumpens Cookie Dough

Hanarna:

Heffaklumpens All Or Nut-Thing
Heffaklumpens Spectacular Spectuloos
Heffaklumpens Chubby Hubby

Anmäl
2015-08-30 18:55 #6 av: russin

Tjockisen Kär

Anmäl
2015-09-04 11:52 #7 av: russin

Sussar sött Hjärta Dom växer och växer och är små knubbisar nu.

Anmäl
2015-09-10 21:05 #8 av: russin

Dom har börjat öppna ögonen nu och är hur söta som helst. Vi har även smygstartat lite med köttfärs/äggula - mest för minstingens skull. Men hon kommer fint och har vassa armbågar när det gäller att ta för sig i livet Skrattar

Anmäl
2015-09-10 21:07 #9 av: russin

och två av namnen är felstavade i tråden - jag hade för bråttom och korrekturläste inte Tyst All Or Nut-ting och Spectaculor Speculoos är rätt. Skäms på migSkrattar

Anmäl
2015-09-11 14:44 #10 av: Amandla

Gullungar!

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-10-22 09:28 #11 av: Taxelina1

SEX VALPAR PÅ EN TIMME !!! Det var inte dåligt. En riktigt bra avelstik. Min fick 5 valpar inom en timme och jag var impad.

Lycka till med dina småttingar. Det finns små halsband med kardborrknäppning som man kan sätta på valpisarna om man inte kan se skillnad på domGlad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.