Annons:
Etikettlänkar-till-våra-hemsidor
Läst 2532 ggr
Mysisa
2015-05-20 19:52

Dugen det här så länge?

Bråkat med min hemsida som jag gjorde för snart 2 år sedan som en föll i glömska.
Men det går inte att ladda upp bilder eller göra nya flickar eller nånting annat nödvändigt på den där sidan just nu. Så fort jag fått mitt kennelnamn godkänt så ska jag byta ut hela sidan mot något nytt som funkar.
men duger det här så länge?

http://chokladfabriken.webs.com/

minavitas.wix.com/kennel

Annons:
[.Victoria.]
2015-05-20 20:09
#1

fin hemsida! Däremot så tänkte jag på något konditori eller liknande, vet inte om det är så bra? Man kan ju mixa ihop det med andra sidor eventuellt.

PKn är ju inte så vanlig i Sverige ännu…de jag har mött har dock varit ganska gnälliga, aldrig mött än hund förut som gnäller så ofta, är det vanligt för rasen?  Står man stila mer än 2 sekunder så börjar de gnälla direkt, aldrig varit med om något liknande. Väldigt söta hundar dock :)

Mysisa
2015-05-20 20:19
#2

#1

Tack :) Haha ja chokladfabriken är bara ett arbetsnamn, riktiga hemsidan får riktiga namnet sen. Hur menar du med att mixa ihop det med andra sidor? Fylla sidan med en massa länkar med relevant information?

När du säger det kan dom kanske vara lite gnälliga, dom är fulla av energi så att stå still är väl inte det roligaste dom vet precis. Jag har dock aldrig upplevt att dom är gnälligare än andra hundar. Nu tar jag många och långa promenader med mina hundar och aktiverar dom regelbundet med spår och lätt lydnadsträning så mina kanske är dränerade på energi att dom inte ger utlopp för gnället lika mycket.
Stå still kan jag göra ganska länge innan dom börjar gnälla tycker jag.

minavitas.wix.com/kennel

[.Victoria.]
2015-05-20 20:26
#3

#2 Tänkte mer att det redan finns hemsidor som heter chokladfabriken och därför är det bättre att välja ett namn som inte redan finns?

Hundarna jag har mött gnäller för att det är tråkigt att stå stilla, det är inget gnäll som vissa hundar gör när de är taggade att få göra någon uppgift. Tycker det är märkligt bara (och lite irriterande :P).  Hoppas du får fram fina hundar, har sett PKn med hängande öron i Sverige, tyckte mer den såg ut som en dvärgpinscher men söt ändå :)

Mysisa
2015-05-20 20:46
#4

#3 

Aha du tänkte så, nu får det vara eftersom det bara är tillfälligt

Jag förstår vad du menar, mina blir gnälligare om dom inte aktiveras ordentligt så jag tror det skulle kunna vara "jag är full med energi jag vill inte stå här kan vi inte gå o göra något nununununu snälla matte gnäll"

Tack, de hoppas jag också

minavitas.wix.com/kennel

Talidass
2015-05-23 12:10
#5

En grej jag stör mig på är att chokladfabriken är särskrivet, annars är den fint kodad. Även om inga bilder syns

Upp till toppen
Annons: